rFactor 2

Mindenféle autó szimulátor topicja van itt.

Moderátor: Moderátor

Avatar
Laller
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1251
Csatlakozott: 2007 szer. dec. 26 12:48
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Kapcsolat:

rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Laller » 2011 hétf. jún. 13 19:19

Azt hiszem megérdemel egy saját topicot a sokak által várt rFactor2.

A magyar szöveg a simracing.hu oldalról való:

"Újabb egy hónapos hallgatás után az ISI végre életjelet adott magáról, és ezúttal egy bővebb interjúval jelentkeznek, amelyből sok hasznos információt tudhatunk meg az rFactor 2-ről. Egy új gameplay videó is érkezett a fejlesztés alatt álló versenyjátékból, amelyben fény derül a forradalmian új kerékmodell működésére is…

Milyen formában tervezitek kiadni az rFactor 2-t?

Jelenleg egy saját disztribúciós rendszer kidolgozásán dolgozunk.

Lehet tudni valamit a minimum gépigényről?

Még nem fejeztük be a teszteket, de annyit elmondhatok, hogy egymagos 3GHZ órajelú processzor SSE2 támogatással elegendő lesz, persze optimális esetben szükségünk lesz egy Dual Core 2GHZ-s CPU-ra. RAM esetében 2GB kell majd az optimális futtatáshoz, a videókártyát pedig nVidia 8600, vagy ATI Radeon X1000 széria szintű kártyákra lesz szükség. Természetesen kompatibilis lesz a manapság használatos Windows oprendszerekkel mint az XP, Vista, illetve a Windows 7.

Az rF2 támogatni fogja a több magos CPU/GPU-kat?

Igen az rFactor 2 ki tudja használni a többmagos processzorokat.

Változnak a Force Feedback effektek az első részhez képest?

Igen sokat fejlődik az FF, ami sokkal pontosabb lesz. Külön szálon fog futni a fizika, így minimalizáljuk a beviteli késleltetést, és lagot is. Jelenleg a finomhangoláson dolgozunk, és azon hogy az FF érzetre passzoljon az új gumiabroncs modellel!

Támogatott lesz a több képernyős játékmód is?

Igen, ráadásul az rF2 támogatja az nVidia 3D vision-t.

Az rFactor 2 támogatni fogja az ovál pályás versenyzés speciális szabályait? Mennyire nehéz reprodukálni ezeket a dolgokat?

Ezen a területen is lesznek előrelépések.

Milyen sorozatok fognak szerepelni a játékban?

Több kategória versenysorozatai fognak érkezni a játékkal, ezek fejlesztése jelenleg különböző fázisokban van, ezért lesz néhány kategória, amely nem fog elkészülni a játék megjelenéséig. Persze a célunk a lehető legtöbb autó, és pálya elkészítése, szóval rengeteg tartalommal fog érkezni az új játék. Íme néhány amelyek biztosan érkezni fognak, és már majdnem elkészültek:

1960′s Historic Racing
1970′s stock car racing
Renault Meganes and Clios
Modern Endurance Racing
Open-Wheel Trainers
Formula Renault 3.5
Formula ISI

MODOK

Az rFactor 2 az rF-hez hasonlóan modderbarát lesz? Milyen változások történtek a modolás fejlesztésére?

Sok újítást vezettünk be, amely megkönnyíti a jövőben a modok készítését.

Készül modder dokumentáció is az rF2-höz, vagy sokmindent a modkészítőknek kell kitapasztalniuk?

A megjelenést követően jönnek dokumentációk is , illetve lesz terméktámogatás is az rFactor 2-höz.

Mennyire lesz összetett feladat az rFactor pályákat átkonvertálni rFactor 2-re?

Ez kivitelezhető lesz, persze nem két kattintásból áll majd a folyamat. A modder csapatok erőfeszítése is kell majd a kivitelezéshez.

Egyszerűbb lesz a modok telepítése? Esetleg csomagokban kapjuk őket?

Jelenleg teszteljük saját csomagkezelő rendszerünket.

MULTIPALYER

Könnyebb lesz szervereket, futamokat találni a jövőben az in-game lobby filter segítségével?

Igen érkezni fog az újítás, igaz még nem vagyunk készen a véglegesítéssel. Biztosan láthatóak lesznek a különböző szerverinformációk, ping értékek…

Érkezni fog ranglista rendszer is az rF 2-vel?

Nem.

A versenyzők rendelkezni fognak account-okkal, illetve kezelhetik majd őket az adminok?

Egy online felület lehet erre a megfelelő megoldás…

Lehet blokkolni a billentyűzettel versenyzőket?

Nem.

Miért nem lehet ezentúl futamokat host-olni?

Hogy folyamatosan fejleszthessük az online játékélményt!

Az online mismatch problémák ki lesznek javítva az rFactor 2-ben?

Igen.

Újra lehet majd csatlakozni a szerverre kapcsolat megszakadása esetén?

Sokat dolgoztunk ezen a problémán, de nem biztos hogy elkészülünk a megjelenésig.

Mennyi multiplayer játékos csatlakozhat egyidőben a szerverre?

Ez leginkább attól függ, hogy az adott mod hány autót támogat, de a maximum 64 lesz valószínűleg. Természetesen ezenkívűl nézők is csatlakozhatnak majd a szerverekre.

Lesz beépített “hangos” chat a játékban?

Nem lesz beépített alkalmazás, de van több jól ismert ingyenes szoftver, amellyel ez a probléma könnyedén áthidalható.

Továbbra is megoszthatjuk a beállításokat a versenyzőtársakkal?

Igen.

Támogatottak lesznek a fix beállítások?

Igen.

GRAFIKA

Milyen effektek fognak szerepelni az rF2-ben?

HDR, bloom, heat distortion, ambient occlusion, új árnyékok…

HANGOK

Alagút, és falak közelében való haladás esetén lesz vísszhang az új hangeffektek között?

Igen, jelenleg is ezen dolgozunk.

AUTÓK

Lesznek szikra, és extra tükröződés effektek éjszakai versenyek során is?

Nincsen tervben, de ezt kivitelezhető a modderek számára is.

Ki lesz dolgozva a megfelelő kerék-kerék kontakt?

Igen fejlesztettünk az rFactor ütközésfelismerő rendszerén is.

Pontosan miben is változik az abroncsmodell?

Az abroncsmodell elkészült, és ez lesz az rF2 legnagyobb előrelépése, kiegészülve az új időjárási rendszerrel, és a dinamikus útfelület váltakozással. A valós versenypályákon is állandóan, körről-körre változnak a tapadási viszonyok, amit mi is próbáltunk a lehető legrészletesebben lemodellezni. A gumi, időjárás, és pályamodell lehetővé fogja tenni a szimulátorversenyzők számára, hogy első ízben megtapasztalhassák milyen dinamikusan váltakozó útviszonyok között versenyezni.

A kerék esetében külön szimuláljuk az abroncs, és a felni dinamikáját, aminek köszönhetően a gumi felületének tapadási szintje, és terhelése folyamatosan dinamikusan változik, ami a gumi hőmérsékletét is jelentősen befolyásolja majd. A gumikon mostantól láthatóak, és érzékelhetőek lesznek vezetési stílusunk jegyei, és folyamatosan változó tapadási szintekkel, és kezelhetőséggel kell majd számolnunk versenyzés közben.

Az alábbi videó megpróbálja nagyvonalakban bemutatni az rFactor 2 gumimodelljének működését. Jól látható lesz a gumi éppen aktuális, aszfalttal való érintkezési felülete, és érzékelhető lesz az abroncs deformációja, valamint hőmérséklete is.

A törésmodell is fejlődött?

Sokat fejlődtünk ezen a téren is de nem vagyok biztos benne, hogy befejezzük a megjelenésig. Újdonság lesz, hogy a versenyautók fényezése karcolódhat, illetve szét is nyílhat a karosszéria az ütközések következtében. A gumik szintén sérülni fognak.

Amikor kereket cserélünk, illetve elhagyjuk az aszfaltot, láthatóak lesznek vizuálisan az abroncson végbement változások?

Igen, lesz vizuális, illetve fizikai kopás is az abroncsokon. Azt, hogy a pálya menti kavicsot, illetve szennyeződéseket is felveszi-e majd a gumi felülete még nincsen eldöntve.

PÁLYÁK

Lesznek lézer letapogatással készült pályák az rF2-ben?

Nem.

Leszenk animált boxutcai szerelők, illetve kerékcsere?

Van egy új animációs rendszerünk, amely lehetővé teszi az animált boxutcai legénység alkalmazását, és ugyan mindeképp szeretnénk integrálni az rFactor 2-be, azonban valószínűleg ez a funkció teljes egészében nem készül el a megjelenésig. Elképzelhető, hogy először csak egy alap szerelőcsapatunk lesz, és később további részletekbe is belemegyünk majd.

Lesznek előre megírt animációk, minthogy a szerelők a boxutca falánál várják a futamgyőztest, illetve a rally nézők befutnak-e a szakaszokra?

Megint csak azt tudom mondani, igen dolgozunk ezek megvalósításán, de még messze vagyunk a befejezéstől.

Esetleg bállíthatjuk majd az animált pályabírók pozícióit is a pályán?

Egyelőre csak a futamleintést fogjuk megvalósítani, de később a legkülönfélébb jelzések is elérhetőek lesznek.

IDŐJÁRÁS

Változhat az időjárás futamok közben is? Hatással lehet ez a tapadásra, illetve a vizuális megjelenésre?

Igen mindkettőre! Az időjárás változás szemmel is látható lesz, illetve az autó menettulajdonságait is jelentősen befolyásolja majd.

Mennyire befolyásolja az eső a láthatóságot?

Lesz köd, vízes szélvédő, esőcseppek, és ablaktörlők.

MESTERSÉGES INTELLIGENCIA

Lesznek egyéni AI-k az rFactor 2-ben? Agresszív ,illetve kevésbé agresszív versenyzők?

Igen, az AI-t egyenként, és összességében is lehet majd állítani. Lehetőség lesz arra is, hogy minden versenyző egyedi ideális íven haladjon majd a pályán. Be lehet állítani, hogy egyes versenyzők kvalifikáción, míg mások hosszabb távon legyenek versenyképesebbek.

Az AI képes lesz elengedni a gyorsabb autókat, mint például magasabb ketegóriák versenyzőit?

A kék zászló kódját is fejlesztettük, így az AI versenyzők a körözéses szituációknál le fognak húzódni az ideális ívről.

LOG

Több információ lesz elemezhető a futamokat követően mint korábban? Köridők, vezetési segítségek, időjárás, stb…

Jelen pillanatban XML fájlokat generál a játék az alap információk kilistázásához, de dolgozunk a JSON rendszeren ami jóval részletesebb információkat is fog tartalmazni a versenyekről."

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


http://www.youtube.com/watch?v=YDyHAoHa ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=CLH_8Pxi ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... arJ8Kx-b1w
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... hSJGipTO-I
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... zWNZcCIYks

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2011 hétf. jún. 13 20:49

Nem tűnik rossznak :lollypop: :lollypop: Csomó újdonság lesz benne ami tök jó :)
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7891
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2011 hétf. jún. 13 21:06

A host dolog nekem nem világos, ha csak akarnék csapatni egyet 3-4 haverommal( esetleg lan-on)akkor azt nem tehetem meg?
Kép

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2011 hétf. jún. 13 21:21

Hmmm :lollypop: Na ezért már beruháznék egy komolyabb gépbe :think:

Avatar
Ifj. Geringer Zoli
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 6565
Csatlakozott: 2007 szomb. feb. 17 20:11
Tartózkodási hely: Simontornya

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Ifj. Geringer Zoli » 2011 kedd jún. 14 11:05

Nagyon jól hangzik, csak kellene 1-2 új alkatrész ebbe a dobozba...
Géringer Zolika, HONDA Civic
Kép

Tocy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2099
Csatlakozott: 2008 kedd júl. 01 15:28
Tartózkodási hely: Bárdudvarnok

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tocy » 2011 csüt. jún. 16 15:35

Bóta Róbert írta:Hmmm :lollypop: Na ezért már beruháznék egy komolyabb gépbe :think:
Ha lenne miből, akkor én is...sajnos a 2.2-es egymagos processzorom nem éppen erre van kitalálva...
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2011 csüt. jún. 16 16:16

Lehet mégis le kell cserélni a jó öreg gépemet? :think:
Kép

Avatar
Laller
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1251
Csatlakozott: 2007 szer. dec. 26 12:48
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Laller » 2011 kedd júl. 19 21:20

Néhány új kép:

Kép

Kép

Kép

Kép

Avatar
Csomos Miklos
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4734
Csatlakozott: 2008 vas. márc. 02 13:40
Tartózkodási hely: Sárospatak
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Csomos Miklos » 2011 kedd júl. 19 21:33

lassan tényleg itt az ideje egy új gépnek...

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2011 kedd júl. 19 22:00

Csomos Miklos írta:lassan tényleg itt az ideje egy új gépnek...

Lehet én vagyok ostoba, de én azt várom tőle, hogy a RBR után is van élet!
Szóval nekem mindenképpen megér egy új gépet ha látom, hogy tényleg így van. :lollypop:
Kép

Avatar
Finkoo[HUN]
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 2538
Csatlakozott: 2005 kedd okt. 11 16:04
Tartózkodási hely: Karancskeszi, Lászlóvölgy

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Finkoo[HUN] » 2011 szer. júl. 27 16:20

Tusy írta:
Csomos Miklos írta:lassan tényleg itt az ideje egy új gépnek...

Lehet én vagyok ostoba, de én azt várom tőle, hogy a RBR után is van élet!
Szóval nekem mindenképpen megér egy új gépet ha látom, hogy tényleg így van. :lollypop:
jó lenne, ha mint moddolható platform támogatná a fizikája a rallyt is... mert az eddig finoman fogalmazva sem volt az erősége, de még csak átlagos sem...
az aszfaltfizika jó, már csak a murvát és a havat kéne tökéletesíteni, meg magát a játékmódot beleapplikálni, hogy nem csak körbe körbe, hanem ábólbébe...

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7891
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2011 szer. júl. 27 17:53

Finkoo[HUN] írta:
Tusy írta:
Csomos Miklos írta:lassan tényleg itt az ideje egy új gépnek...

Lehet én vagyok ostoba, de én azt várom tőle, hogy a RBR után is van élet!
Szóval nekem mindenképpen megér egy új gépet ha látom, hogy tényleg így van. :lollypop:
jó lenne, ha mint moddolható platform támogatná a fizikája a rallyt is... mert az eddig finoman fogalmazva sem volt az erősége, de még csak átlagos sem...
az aszfaltfizika jó, már csak a murvát és a havat kéne tökéletesíteni, meg magát a játékmódot beleapplikálni, hogy nem csak körbe körbe, hanem ábólbébe...
RF1be is megoldhato gondolom a kettőbe is meglehet majd az "abólbébe" menést. Elvileg lesz valamilyen szinten támogatva a murva, kérdés hogy mennyire, valahol volt egy kép, de az nem murvás rally pálya hanem ilyen amcsi baja versenypályának tünt. ORR vagyCORR vagy mi a neve).

Az RBR után is van életeben én még nem lennék annyira biztos...
Kép

Avatar
Laller
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1251
Csatlakozott: 2007 szer. dec. 26 12:48
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Laller » 2011 vas. júl. 31 05:57

Két új fejlesztői videó jelent meg amik az új gumifizikát és azok vizuális változásait mutatják be.
Az első videón jól kivehető, hogy beállítástól függően a kerék mely felülete érintkezik jobban az úttal, valamint az elfékezések is komoly nyomot hagynak a gumin mind fizikailag, mind látványban.
A második videón a gumi deformálódása van bemutatva.

http://www.youtube.com/watch?v=0ZWeEoOxKKw

http://www.youtube.com/watch?v=PrsILzyYHRQ

Avatar
tomilevi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1385
Csatlakozott: 2008 csüt. okt. 30 18:55
Tartózkodási hely: Otthon
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: tomilevi » 2011 hétf. szept. 12 20:19

GÉÉÉPIGÉÉNY
MINIMUM:

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 or 2.4 GHz AMD Athlon x2
Memory: 2 GB
Video Card: nVidia 8600 GT or ATI/AMD 3850
Video Memory: 256MB
Operating System: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
DirectX: 9.0c
Storage: 4 GB

AJÁNLOTT:

CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2 or better
Memory: 4 GB+
Video Card: nVidia 250 GTS or ATI/AMD 4870 or better
Video Memory: 512MB+
Operating System: Microsoft Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit
Storage: 4 GB+

Note: 2008 C++ Runtimes SP1 required (included with installer).

Avatar
Code_79
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5056
Csatlakozott: 2008 csüt. dec. 25 15:14
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Code_79 » 2011 pén. okt. 14 15:22

Kép
Kép

Avatar
Csomos Miklos
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4734
Csatlakozott: 2008 vas. márc. 02 13:40
Tartózkodási hely: Sárospatak
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Csomos Miklos » 2011 kedd nov. 15 19:57

mikorra várható a megjelenés?

Avatar
Code_79
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5056
Csatlakozott: 2008 csüt. dec. 25 15:14
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Code_79 » 2011 pén. dec. 23 20:30

Kép
Kép

Avatar
Laller
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1251
Csatlakozott: 2007 szer. dec. 26 12:48
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Laller » 2011 pén. dec. 23 20:31

Azok már lent vannak...csak a base jönne már itt izzik az ujjam a befizetés gombon :D

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13079
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2011 hétf. dec. 26 10:39

HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
Smicy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1138
Csatlakozott: 2006 szomb. dec. 23 15:37
Tartózkodási hely: Dorog-Dunaalmás

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Smicy » 2012 kedd jan. 10 20:35

Kijött a béta

http://isiforums.net/f/showthread.php/1 ... #post20192

csak fizetős..
majd a demo nem lesz az :)
Daihatsu Charade GTti
videó:
http://www.youtube.com/watch?v=tGpGF4chAws

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7891
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2012 szer. jan. 11 00:20

Kép

Avatar
Smicy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1138
Csatlakozott: 2006 szomb. dec. 23 15:37
Tartózkodási hely: Dorog-Dunaalmás

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Smicy » 2012 hétf. jan. 16 13:56

Van működő warez. Én nem nagyon kerestem, mert nem hiszem hogy futna a gépemen, de akit érdekel az keressen rá.
Daihatsu Charade GTti
videó:
http://www.youtube.com/watch?v=tGpGF4chAws

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2012 hétf. jan. 16 14:08

Smicy írta:Van működő warez. Én nem nagyon kerestem, mert nem hiszem hogy futna a gépemen, de akit érdekel az keressen rá.

Hát szerintem egy próbát megér. Atinak 2 videokari van a gépbe, és véletlen az alaplapi integrált szarral idult a játék. Minden low-on volt úgy nézett ki mint az F1Challenge. :)
Kép

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13079
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2012 hétf. jan. 16 16:29

Smicy írta:Van működő warez. Én nem nagyon kerestem, mert nem hiszem hogy futna a gépemen, de akit érdekel az keressen rá.
Van torrenten is. :D :D
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7891
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2012 hétf. jan. 16 16:30

Tibi írta:
Smicy írta:Van működő warez. Én nem nagyon kerestem, mert nem hiszem hogy futna a gépemen, de akit érdekel az keressen rá.

Hát szerintem egy próbát megér. Atinak 2 videokari van a gépbe, és véletlen az alaplapi integrált szarral idult a játék. Minden low-on volt úgy nézett ki mint az F1Challenge. :)
Aztán ráadtam az nvidia kártyát és akkor is ugy nézett ki mint az f1challenge :D
Na jó nem de azért egy szépen összerakott rf1es pálya is van ilyen. A legzavarobb az hogy hiába van maxon minden a kocsinak valami nem stimmol az árnyékával nálam. Nem nézegettem tüzetesen még csak egy 20 percig probáltam, amugy is egy béta még, nem kell messzemenő következtetéseket levonni belőle...
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2013 csüt. nov. 28 17:30

Létezik már valami értelmes mod a játékhoz?
Leszedtem F1RFT 2013-at de csak demo, meg inkább érdekelne egy jó WTCC mint F1, nem csak az életbe untam meg... :rolleyes:
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7891
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2013 csüt. nov. 28 18:00

http://rfactorcentral.com/rfactor2/list ... s&type=All

Virágbolti verziót nem csípték ezek az új modok...
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2013 csüt. nov. 28 18:28

atiwrc írta:http://rfactorcentral.com/rfactor2/list ... s&type=All

Virágbolti verziót nem csípték ezek az új modok...
Ezeket én is megtaláltam....
Megvenni tuti nem fogom, több mint egy éve kijött a játék de még egy normális mod nem készült rá :rolleyes:
Kép

Avatar
Finkoo[HUN]
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 2538
Csatlakozott: 2005 kedd okt. 11 16:04
Tartózkodási hely: Karancskeszi, Lászlóvölgy

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Finkoo[HUN] » 2013 pén. nov. 29 18:24

Tusy írta:
atiwrc írta:http://rfactorcentral.com/rfactor2/list ... s&type=All

Virágbolti verziót nem csípték ezek az új modok...
Ezeket én is megtaláltam....
Megvenni tuti nem fogom, több mint egy éve kijött a játék de még egy normális mod nem készült rá :rolleyes:
tudom, hogy az fps fontos egy szimulátornál, de alapból az rfactor olyan gatya grafikát kapott, hogy mikor nézem a videókat sírok közben...
egy szarcsifoscsi árkád grid2 mediumon hülyére veri, pedig nekem sincs atomerőművem az asztal alatt...
na meg szerintem nem sokan szórják a pénzüket arra, hogy húdekirályagumifizika... azért ennél több kell, a nagyon hardkór arcoknak meg eddig is mindegy volt... :D

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2013 pén. nov. 29 19:21

Finkoo[HUN] írta: tudom, hogy az fps fontos egy szimulátornál, de alapból az rfactor olyan gatya grafikát kapott, hogy mikor nézem a videókat sírok közben...
egy szarcsifoscsi árkád grid2 mediumon hülyére veri, pedig nekem sincs atomerőművem az asztal alatt...
na meg szerintem nem sokan szórják a pénzüket arra, hogy húdekirályagumifizika... azért ennél több kell, a nagyon hardkór arcoknak meg eddig is mindegy volt... :D

Én is csak kipróbáltam mert tesztelgetem az új gépemet mit tud, fullon pörgeti ezt is akadás mentesen, amúgy nem rossz a fizika se, mondjuk az F1RFT-t próbáltam, ott kikapcsolva mindent 3ikban pici gázadással már el is lehet indulni :D
Na jó nem, csak pörgetni nem szabad 1 és 2esbe...
A gumit direkt kockásra fékeztem, ezt a részt nagyon eltalálták!! :lollypop:

Kipróbáltam a F1 2013-at is csak a grafika miatt, csak emiatt feltettem egy külön vinyóra Win7-et, hát mit mondjak a grafikától leesett az állam hogy konkrétan mitől is??
Ahogy elindultam vizes pályán vizes gumival, és látni is lehetett mert nem esett az eső így nem volt a kamera full vízcseppes, na attól majdnem dobtam egy hátast ahogy a gumik felkapják a vizet szép lassan :lollypop:
A fizikáról nem akarok beszélni, és a többi idegesítő..... szóval a grafika nagyon szép :D
Kép

Válasz küldése