MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

WRC, MNASZ, F1, GT, Rallycross stb..

Moderátor: Moderátor

Avatar
ifj Hatar Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 17:54
Tartózkodási hely: Salgótarján
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: ifj Hatar Istvan » 2020 szomb. feb. 08 23:45

ez a kép beszédes lehet vagy csak ilyen volt otthon :D

http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.ph ... id=2410173

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1856
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2020 vas. feb. 09 08:46

ifj Hatar Istvan írta:
2020 szomb. feb. 08 23:45
ez a kép beszédes lehet vagy csak ilyen volt otthon :D

http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.ph ... id=2410173
Akkor ennyi lett volna CTRT? :(

Avatar
mc78chris
RBR Fan
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2007 hétf. nov. 26 17:33
Tartózkodási hely: Budapest,Beret

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: mc78chris » 2020 vas. feb. 09 19:36

Lenart Szabolcs írta:
2020 vas. feb. 09 08:46
ifj Hatar Istvan írta:
2020 szomb. feb. 08 23:45
ez a kép beszédes lehet vagy csak ilyen volt otthon :D

http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.ph ... id=2410173
Akkor ennyi lett volna CTRT? :(
Remélem nem,bár,ha Tagaiéknál megy akkor nekik hozzni kell egy másik R5-s citroent,mert ami elment a VB-re az nem ér vissza egyhamar,de lehet a Takácsékéval megy,mondjuk arra meg Dudás pályázik.
Láttam a Tóth Tibiék is hoztak,vettek,bérelnek egy skoda Evo-t,ugye Mixiék megvették az Érdiét,Vizelli pályázott a Korda-félére,igaz az egyik elkelt spanyolba,és még ott a Polo is,eddig ennyi újdonságot láttam.
Bár van R5-s "szekér" bőven az országban,úgyhogy ki lehetne állítani vagy 25 db-t!


Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1856
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2020 kedd feb. 11 21:59

Lesznek érdekességek :)

Avatar
mc78chris
RBR Fan
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2007 hétf. nov. 26 17:33
Tartózkodási hely: Budapest,Beret

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: mc78chris » 2020 szer. feb. 19 22:25

Lenart Szabolcs írta:
2020 kedd feb. 11 21:59
Lesznek érdekességek :)
Hát lesznek tuti! Dudásnak és Tóthnak zsír új lesz az Evo??? mert az ewrc-n nem írja,mint ahogy a Tagaiék uj citroenjét se

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1856
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2020 csüt. feb. 20 02:40

mc78chris írta:
2020 szer. feb. 19 22:25


Hát lesznek tuti! Dudásnak és Tóthnak zsír új lesz az Evo??? mert az ewrc-n nem írja,mint ahogy a Tagaiék uj citroenjét se
Szerintem nekik még nem EVO lesz, gondolom a Micsura értette az EVO-t.

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 csüt. feb. 20 14:22

Lenart Szabolcs írta:
2020 csüt. feb. 20 02:40
mc78chris írta:
2020 szer. feb. 19 22:25


Hát lesznek tuti! Dudásnak és Tóthnak zsír új lesz az Evo??? mert az ewrc-n nem írja,mint ahogy a Tagaiék uj citroenjét se
Szerintem nekik még nem EVO lesz, gondolom a Micsura értette az EVO-t.
Pedig ez Evonak tűnik...

Kép
Kép

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1856
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2020 csüt. feb. 20 15:25

A Dudás - Tóth Zsolt páros szerinted ezzel fog menni? A Tóth Tibiék hoztak egy vaci újat maguknak.

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1856
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2020 pén. feb. 21 07:16


Avatar
mc78chris
RBR Fan
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2007 hétf. nov. 26 17:33
Tartózkodási hely: Budapest,Beret

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: mc78chris » 2020 pén. feb. 21 17:42

Akkor eddig az újak: - Csucsu - c3r5 , Dudás - FabiaR5 ,Tóth - Fabia R5 Evo , Vizelli - Fabia R5 , Mixi - Fabia R5 , ? - C3R5
Régiek : Hadik - Ford MKII Fiesta R5 , Turán - ? , Vincze - ? , Velenczei - ? , Bodolai - Fiesta R5 , lOVÁSZ - ? , Osváth - Fabia R5 , Ollé - Fabia R5 , Lencse - Fiesta R5 , Marozsi - I20R5 , Botka - Fabia R5 .....???
AUTÓ: Hadik + 1 Fiesta R5 , Botka+1 Skoda R5, Fischer +1 Fabia R5 Evo , Butor+1 Fabia R5
Kimaradt valaki?

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. feb. 21 19:14

Lenart Szabolcs írta:
2020 csüt. feb. 20 15:25
A Dudás - Tóth Zsolt páros szerinted ezzel fog menni? A Tóth Tibiék hoztak egy vaci újat maguknak.

Ja Dudás -Tóth párosra gondoltál, én meg külön vettem, hogy Dudásék meg Tóthék, azért írtam :D

Egyébként a render nem Evo, bár lehet csak az volt kéznél, a Thoth is fura az üvegen....
Kép
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. feb. 21 19:16

mc78chris írta:
2020 pén. feb. 21 17:42
Akkor eddig az újak: - Csucsu - c3r5 , Dudás - FabiaR5 ,Tóth - Fabia R5 Evo , Vizelli - Fabia R5 , Mixi - Fabia R5 , ? - C3R5
Régiek : Hadik - Ford MKII Fiesta R5 , Turán - ? , Vincze - ? , Velenczei - ? , Bodolai - Fiesta R5 , lOVÁSZ - ? , Osváth - Fabia R5 , Ollé - Fabia R5 , Lencse - Fiesta R5 , Marozsi - I20R5 , Botka - Fabia R5 .....???
AUTÓ: Hadik + 1 Fiesta R5 , Botka+1 Skoda R5, Fischer +1 Fabia R5 Evo , Butor+1 Fabia R5
Kimaradt valaki?
Tavaly a botka féle kocsival Németh Lacka ment 3-4 fordulón nem?
Kovács Anti idén is külföldön megy?
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. feb. 21 19:21

Titkon reménykedtem, hogyha már úgyis teljes évvel pedzegetik Bútor Robit....
Kiváncsi vagyok Csucsu mire lesz képes.
Kép

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1856
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2020 szomb. feb. 22 06:54

mc78chris írta:
2020 pén. feb. 21 17:42
Akkor eddig az újak: - Csucsu - c3r5 , Dudás - FabiaR5 ,Tóth - Fabia R5 Evo , Vizelli - Fabia R5 , Mixi - Fabia R5 , ? - C3R5
Régiek : Hadik - Ford MKII Fiesta R5 , Turán - ? , Vincze - ? , Velenczei - ? , Bodolai - Fiesta R5 , lOVÁSZ - ? , Osváth - Fabia R5 , Ollé - Fabia R5 , Lencse - Fiesta R5 , Marozsi - I20R5 , Botka - Fabia R5 .....???
AUTÓ: Hadik + 1 Fiesta R5 , Botka+1 Skoda R5, Fischer +1 Fabia R5 Evo , Butor+1 Fabia R5
Kimaradt valaki?
Mivel facebookon már elkotyogták!

Turán - Polo - Korda
Hadikék hoztak még egy MkII-es Fiestát. Így elvileg ott van még 2 régi R5.
Vincze -Fischer Danis Fabia evoval megy.
Velenczeinek Topp Cars-os skodát mondogatnak.
A plusz C3 R5 re elvileg pedig Tempestini a befutó.
Kovács árulja a kocsit, ha elviszik akkor ott is lesz egy MKII Fiesta.

Avatar
ifj Hatar Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 17:54
Tartózkodási hely: Salgótarján
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: ifj Hatar Istvan » 2020 szomb. feb. 22 07:02

mc78chris írta:
2020 pén. feb. 21 17:42
Akkor eddig az újak: - Csucsu - c3r5 , Dudás - FabiaR5 ,Tóth - Fabia R5 Evo , Vizelli - Fabia R5 , Mixi - Fabia R5 , ? - C3R5
Régiek : Hadik - Ford MKII Fiesta R5 , Turán - ? , Vincze - ? , Velenczei - ? , Bodolai - Fiesta R5 , lOVÁSZ - ? , Osváth - Fabia R5 , Ollé - Fabia R5 , Lencse - Fiesta R5 , Marozsi - I20R5 , Botka - Fabia R5 .....???
AUTÓ: Hadik + 1 Fiesta R5 , Botka+1 Skoda R5, Fischer +1 Fabia R5 Evo , Butor+1 Fabia R5
Kimaradt valaki?
Klausz
Takács c3R5

Avatar
ifj Hatar Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 17:54
Tartózkodási hely: Salgótarján
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: ifj Hatar Istvan » 2020 hétf. feb. 24 20:15

Ollé evo-val van nevezve Horvát OB-n

https://www.ewrc-results.com/entries/63 ... ovec-2020/

Egyébként már nem R5-nek hívják, hanem Rally2-nek, ebből itthon nem kis káosz lesz :D

Az R2-t meg Rally4-nek, a GT-t Rally3-nak, az R1-t pedig Rally5-nek hívják...

https://www.superally.hu/index.php?opti ... &Itemid=29

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 kedd feb. 25 13:47


Az FIA elmehet már a jó édes a.....
Az r1-2-3-4-5 piramis nem volt jó? az autó elnevezéseknél emelkedett, a kategóriák RC1-RC2-RC3 stb meg ugyanúgy csökkent mint most.

Ha ez zavarta őket hogy "nincs összhangban" a név, akkor már mikor kitalálták a fentieket akkor nem gondoltak erre??????
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 kedd feb. 25 20:43

ifj Hatar Istvan írta:
2020 szomb. feb. 22 07:02
Klausz
Takács c3R5
Klausz mondták, hogy kicsit több magyar OB-n akarják indítani idén mint tavaly, hogy ismerkedjen a pályákkal, + meg akarják idén nyerni a Mitropát amiről tavaly lecsúsztak, és majd 2021-ben akarnak teljes OB-n menni a bajnoki címért.
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 kedd feb. 25 22:05

mc78chris írta:
2020 pén. feb. 21 17:42
Kimaradt valaki?
Balogh Jani!
Tudtam, hogy van még hiányzó!
Veszprém után már nem mentek, Ózdon Mecseken és Nyíregyházán.
Kép

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1856
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2020 szer. feb. 26 01:18

atiwrc írta:
2020 kedd feb. 25 22:05
mc78chris írta:
2020 pén. feb. 21 17:42
Kimaradt valaki?
Balogh Jani!
Tudtam, hogy van még hiányzó!
Veszprém után már nem mentek, Ózdon Mecseken és Nyíregyházán.
Ózd teszten csináltak egy totálkárt. Gondolom ott elfogyott a pénz.

Avatar
Bunyo
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2008 szer. ápr. 02 14:04
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Bunyo » 2020 szer. feb. 26 10:58

atiwrc írta:
2020 kedd feb. 25 22:05
mc78chris írta:
2020 pén. feb. 21 17:42
Kimaradt valaki?
Balogh Jani!
Tudtam, hogy van még hiányzó!
Veszprém után már nem mentek, Ózdon Mecseken és Nyíregyházán.
Mikun azért gurultak egyet az Eurosolos Evoval. Talán lehet az a folytatás idénre is.

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. feb. 28 18:07

Lenart Szabolcs írta:
2020 szer. feb. 26 01:18
atiwrc írta:
2020 kedd feb. 25 22:05
mc78chris írta:
2020 pén. feb. 21 17:42
Kimaradt valaki?
Balogh Jani!
Tudtam, hogy van még hiányzó!
Veszprém után már nem mentek, Ózdon Mecseken és Nyíregyházán.
Ózd teszten csináltak egy totálkárt. Gondolom ott elfogyott a pénz.
Hmm erről lemaradtam....
Kép


Avatar
Bunyo
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2008 szer. ápr. 02 14:04
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Bunyo » 2020 vas. márc. 08 20:17

Friciék első idei tesztjén ezúttal én filmeztem, akit érdekel:

VIDEÓ

Avatar
Finkoo[HUN]
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 2538
Csatlakozott: 2005 kedd okt. 11 16:04
Tartózkodási hely: Karancskeszi, Lászlóvölgy

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Finkoo[HUN] » 2020 vas. márc. 29 19:53

Bunyo írta:
2020 vas. márc. 08 20:17
Friciék első idei tesztjén ezúttal én filmeztem, akit érdekel:

VIDEÓ
Profi! :respect: :respect: :respect:

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 hétf. márc. 30 20:47

Profi mint mindig! A 2019-es klipp is jó lett!
Kép


Avatar
Bunyo
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2008 szer. ápr. 02 14:04
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Bunyo » 2020 csüt. máj. 14 19:40

Sziasztok!

Még tavaly márciusban csináltam egy nagyobb lélegzetvételű anyagot Tagai Tomival. Aki fogékony a technikaibb megközelítésű dolgokra, azoknak ajánlom! :)
A versenyzői karrier és a TRT működése is ki lett vesézve :) (ugyanitt köszönet atiwrc-nek is, aki segített néhány archív anyag felkutatásában)
Kicsit elcsúszott az anyag (bő 1 évet :D), most a karantén idpszak alatt volt egy kicsit több időm befejezni.

VIDEÓ

A továbbiakban (leglaábbis a közeljövőben) több ilyen anyag nem várható, viszont jó sok eredeti hangos anyag a saját archívumomból, illetve eddig még nem publikált kisfilmek jönnek (továbbá tervezem az összes elkészültet is ide feltölteni). Ha gondoljátok, iratkozzatok fel erre a csatornára, minden, amit autósport témában csinálni fogok, az már csak ide fog felkerülni! :)

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2020 pén. máj. 15 17:45

:respect: Ez szuper lett. Köszönjük!
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. máj. 15 19:18

Bunyo írta:
2020 csüt. máj. 14 19:40
Sziasztok!

Még tavaly márciusban csináltam egy nagyobb lélegzetvételű anyagot Tagai Tomival. Aki fogékony a technikaibb megközelítésű dolgokra, azoknak ajánlom! :)
A versenyzői karrier és a TRT működése is ki lett vesézve :) (ugyanitt köszönet atiwrc-nek is, aki segített néhány archív anyag felkutatásában)
Elkezdtem nézni a videókat és az elejétől a végéig egy dolgon agyaltam, mert ez jutott egyből az első képkockák után az eszembe:
"Huu baszki egyszer ígértem valamit Bunyónak, hogy Tagairól szedek össze vagy küldök felvételeket a Lanceres korszakból, de vajon küldtem-e neki????? Vagy eddig várt vele és most ezért publikálta a vidit meg megunta a várakozást" :D
Később meg azon agyaltam, hogy nem-e azt kérdezted, hogy "a Lanceres évek előtti Ladás és Fordos évekből kért volna???"

Jó lett egyébként a film, a skodás részt hallgattam volna tovább, voltak ott érdekességek, valahogy 3 kasztni lett a 2-ből :D
Azt viszont nem tudtam és nem vettem eddig észre hogy a 2006-ra épített autónak az volt ugyebár a KET más belteret építettek.
Kép

Avatar
Bunyo
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2008 szer. ápr. 02 14:04
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Bunyo » 2020 pén. máj. 15 19:48

atiwrc írta:
2020 pén. máj. 15 19:18
Elkezdtem nézni a videókat és az elejétől a végéig egy dolgon agyaltam, mert ez jutott egyből az első képkockák után az eszembe:
"Huu baszki egyszer ígértem valamit Bunyónak, hogy Tagairól szedek össze vagy küldök felvételeket a Lanceres korszakból, de vajon küldtem-e neki????? Vagy eddig várt vele és most ezért publikálta a vidit meg megunta a várakozást" :D
Később meg azon agyaltam, hogy nem-e azt kérdezted, hogy "a Lanceres évek előtti Ladás és Fordos évekből kért volna???"

Jó lett egyébként a film, a skodás részt hallgattam volna tovább, voltak ott érdekességek, valahogy 3 kasztni lett a 2-ből :D
Azt viszont nem tudtam és nem vettem eddig észre hogy a 2006-ra épített autónak az volt ugyebár a KET más belteret építettek.
Nem túl bőbeszédű egyébként, DuEn azt mondta, csoda, hogy ennyit tudtam beszéltetni :) Én is bele tudtam volna mélyedni még jobban, maradtak is bennem kérdések, de megkockáztatom, hogy így is vannak dolgok, amikre te vagy én jobban emlékszünk már ennyi év távlatában. Pl. az említett Subaru belső már a 2005ös autóban is benne volt, a Kassai esésnél is látszik. De annak az építéséről nem, csak a kész autóról találtam képeket, a 2006-ban épült KET-ről sikerült építés közbenit találni (azt is web archivban kellett visszakeresnem, hálisten és csodák csodájára bejöttek néhány menüpontnál a képek a régi trt oldalon).

Itt van pár 2005-ös kép, látszik a kész TRT-600 a Subarus belsővel, és még további 2 tartalék kasztni is.
Kép
Kép
Kép
Kép

Meg aztán azt se tudom, hogy mi lett később a Bútor meg a Michna autóival sem (ez a 3 biztosan rendes gyári Evo3 volt, Bosch elektronikával, stb). Egyébként ahogy nézem, az ewrc-resultson is viszonylag vakfolt a Skoda WRC-k históriája, ott is össze-vissza vannak fent a kasztni számok, meg hát azok sajnos még a Skodánál is elég kókány idők voltak, a cseh csapatok is viszonylag random építgették át őket ahogy láttam. (egyébként azt se tudom, hogy 2006ban megvolt a TRT-600 meg a KET is mint két külön autó, vagy teljesen átépítették a régi kasztniba a cuccokat a murva versenyekre? Aztán Turán mikor megvette 2006 végén, akkor TRT 600 volt a rendszáma, később mikor 2009ben visszabérelték a Profikótól, akkor megint KET-625 :think: )
De hát akárhogy is nézzük, ezek már 15 éves sztorik, és sztem nekünk rally fanoknak ezek érdekesebbek is mint magának a versenyzőnek. Lehet el is hajtott volna, ha nekiállok ott neki a rendszámokról magyarázni :))) Race1-es interjúk alapján sokan még ennél is kevesebbre emlékeznek régről, teljesen random mondják az évszámokat az eseményekhez. A TRT-nél meg azóta már aztán annyi minden történt, hogy nem csodálom hogy ezek a részletek már nem tiszták :) (Amúgy van nálam még egy doboznyi fotó amit vissza kell vinnem, talán akkor megpróbálok rákérdezni :D)

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. máj. 15 21:37

Egyszer itt simfanson írt nekem az egyik volt TRT-s szerelő elszoktam menteni az üzeneteket, ezért is csodálkozom, hogy most nem találom, ő már akkor azt mondta, hogy Tagai sem emlékszik már a dolgokkal annyit variáltak a skodákkal.
Valahol volt még szerintem egy doc fájlom is amibe próbáltam levezetni hogy mi lehetett, de nem találom azt se most.

Érdekes amit mutatsz belső hogy 2005-be már Kassa előtt más volt a beltér, és a Kassai bukáskor is már ez az új van. Akkor az 2005 év elejére, készülhetett el a 2004-es Finn országi bukás után? Elvileg a Finn bukás után nem kellet karosszériát cserélni de 2005 Kassa után igen, és itt kezd érdekes lenni a sztori. Hogy elvileg van egy talán ex-Kresta kasztni(nem tudom miért vagy hol hallotam ezt), amit már több helyen leírt hogy akkor vették meg amikor a kocsit is, tehát a sokat látott két octavias tréler mellet az alkatrészekkel megpakol másik jármű is húzhatott maga után egy bódét, amin a matador.sk-s feliratot látjuk. Ebben a videóban is látszik, hogy ott van a műhelybe a gyári fényezésű bódé :https://www.youtube.com/watch?v=uG0DqjpbsDM
És volt még/lett valahonnan egy másik az a szürke váz elvileg a képek alapján az is megvan volt már 2005 év elején. Erről annyi infót tudtam meg, hogy a gyárból való számozatlan bodé volt. És hallotam egy olyan történetet, hogy a 24-es 2005 Kassán megsemmisült autó 24-es kasztniszámát, a csehek megfelelő helyen egy kis ellenszolgáltatásért lepapírozták. Csak itt nem értem vagy nem jól emlékszem a sztorira. Ha Kassán összetörte, volt egy gyári bódéja, miért nem azt használta onnantól? Vagy én emlékeztem rosszul és azt használta valamilyen kasztniszámmal ami volt azon és később a 2006-ra megépülő KET-nek használták fel a szürke bódét és arra kellett egy kasztniszám, az kapta a 24-est akkor?

Ami biztos hogy azt irta, hogy a KET és TRT két különböző kocsi volt, de nem volt hozzá két motor, műszerfal, kábelkötegek, azokat mindig szerelték versenyről versenyre át egyik kocsiból a másikba. A KET volt elvileg aszfaltra a TRT murvára.
Érdekes hogy később mindig a KET tűnt fel mikor visszabérelték 2009-be Turán majd Dr Kiss, pedig nekem is úgy rémlik, hogy 2007-be a TRT-vel ment Frici minden futamon, de lehet jobban meg kellene nézni a fotókat, tévedhet az ewrc is, bár ott is TRT van írva. Csak akkor kérdés, hogy hogyan került a KET-re a a turán féle dekor ami évekig még rajta volt. Én mondjuk arra gondolnék, hogy lehet az a KET volt a gyári fényezésű bódé aminek rendben voltak a papírjai, de akkor annak meg nem szabadna a 24-es kasztniszámnak lennie...., amit az ewrc ír most. Esetleg még arra gondolok, hogy a TRT-600 egy kért rendszám, ugyebár ez volt a N-es lancereken is, nem tudom mik ennek a rendszámnak a használati feltételei, de lehet, hogy Frici is két kocsit használt volna csak mindig rárakták a TRT-s rendszámot???

Ami érdekes még az a 2009 Mikulás előtti teszt, itt van a KET murva szettel, és a részleteknél, ha jól látom ezzel a tagai féle beltérrel. És van a képek között egy bódé is, minek vinne bárki is egy tesztre bódét, hacsak nem itt adtak tomiék túl a még megmaradt másik kasztnin....
https://www.duen.hu/fotoalbum/skoda_wrc ... ozat=23383

A Michna féle autó, amit nemrég olvastam, hogy állítólag a Starubinger Józsi (őt gondoltam) és Fülöp Rajmund tulajdona volt, de olvastam már olyat is hogy Herczig és Fülöp vette közösen. Bár viszonylag tényleg többször ment vele Fülöp, gondolhattam volna hogy van valami kapcsolata az autóhoz. Arra nem emlékeztem hogy Pénzes ezzel ment 2004 Mikulás Rally-n. Michna is csak amiatt ülhetett bele, mert Kiss Feriék (lehet anyagiak miatt) ehelyett a Korda féle Hyundai-t választották 2005-re. Ennek a kocsinak a száma a 23-as, 2009-ig a magyar rendszámmal futott Angliába, majd svédországba került, ahol más rendszámmal de folyamatosan használják, igaz tavaly már csak 1 futamon ment.

A bútor kocsija egy érdekesebb történent, nem tudjuk az alvázszámát csak annyit, hogy robi szavaival élve "Titi Aur kocsija volt". Na mármost ő 2004-ben két különböző rendszámos Octavia wrc-vel ment, de az ewrc-n 27-esnek írják mindkettőnél az alvázszámot és ott lesz szerintem valami kavarás. Mert ha Robi ezt vette meg és 27-es alvázszámmal ment, akkor valami nagy csodát kellet látniuk a hazai felügyelőknek ugyanis Turi kocsijának is 27-es alvázszámot hoznak itt 2005-ben az első három futamra :D Mondjuk érdekes, hogy 2006-ban meg már Franciaországban ment a kocsi, esetleg Robit(Vagy Tagai Tomit :D) lehetne megkérdezni, hogy nem-e tudja kinek lett eladva a kocsi. Csehbe vagy Franciaországba?
https://www.ewrc-results.com/carinfo/2- ... 2005#start
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. máj. 15 21:45

Ezt még belinkelem, mert az emberkék fülön volt. Itt van orral előre egy magyar tréleren(talán turán motorsport felirat van vontatóra ragasztva?), mellette egy szlovák vagy cseh tréler:
Kép

Itt meg orral hátra fele már a másikon:
Kép
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 szomb. máj. 16 18:22

Osváth is Evo skodára váltott (SP 08-63 Ex-Puskádi autó):
Kép

Botkáéknál nincs változás:
Kép
Kép

hopti22
Vendég
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 15 20:31
Tartózkodási hely: Bodajk

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: hopti22 » 2020 kedd máj. 19 18:46

atiwrc írta:
2020 pén. máj. 15 21:37
Egyszer itt simfanson írt nekem az egyik volt TRT-s szerelő elszoktam menteni az üzeneteket, ezért is csodálkozom, hogy most nem találom, ő már akkor azt mondta, hogy Tagai sem emlékszik már a dolgokkal annyit variáltak a skodákkal.
Valahol volt még szerintem egy doc fájlom is amibe próbáltam levezetni hogy mi lehetett, de nem találom azt se most.

Érdekes amit mutatsz belső hogy 2005-be már Kassa előtt más volt a beltér, és a Kassai bukáskor is már ez az új van. Akkor az 2005 év elejére, készülhetett el a 2004-es Finn országi bukás után? Elvileg a Finn bukás után nem kellet karosszériát cserélni de 2005 Kassa után igen, és itt kezd érdekes lenni a sztori. Hogy elvileg van egy talán ex-Kresta kasztni(nem tudom miért vagy hol hallotam ezt), amit már több helyen leírt hogy akkor vették meg amikor a kocsit is, tehát a sokat látott két octavias tréler mellet az alkatrészekkel megpakol másik jármű is húzhatott maga után egy bódét, amin a matador.sk-s feliratot látjuk. Ebben a videóban is látszik, hogy ott van a műhelybe a gyári fényezésű bódé :https://www.youtube.com/watch?v=uG0DqjpbsDM
És volt még/lett valahonnan egy másik az a szürke váz elvileg a képek alapján az is megvan volt már 2005 év elején. Erről annyi infót tudtam meg, hogy a gyárból való számozatlan bodé volt. És hallotam egy olyan történetet, hogy a 24-es 2005 Kassán megsemmisült autó 24-es kasztniszámát, a csehek megfelelő helyen egy kis ellenszolgáltatásért lepapírozták. Csak itt nem értem vagy nem jól emlékszem a sztorira. Ha Kassán összetörte, volt egy gyári bódéja, miért nem azt használta onnantól? Vagy én emlékeztem rosszul és azt használta valamilyen kasztniszámmal ami volt azon és később a 2006-ra megépülő KET-nek használták fel a szürke bódét és arra kellett egy kasztniszám, az kapta a 24-est akkor?

Ami biztos hogy azt irta, hogy a KET és TRT két különböző kocsi volt, de nem volt hozzá két motor, műszerfal, kábelkötegek, azokat mindig szerelték versenyről versenyre át egyik kocsiból a másikba. A KET volt elvileg aszfaltra a TRT murvára.
Érdekes hogy később mindig a KET tűnt fel mikor visszabérelték 2009-be Turán majd Dr Kiss, pedig nekem is úgy rémlik, hogy 2007-be a TRT-vel ment Frici minden futamon, de lehet jobban meg kellene nézni a fotókat, tévedhet az ewrc is, bár ott is TRT van írva. Csak akkor kérdés, hogy hogyan került a KET-re a a turán féle dekor ami évekig még rajta volt. Én mondjuk arra gondolnék, hogy lehet az a KET volt a gyári fényezésű bódé aminek rendben voltak a papírjai, de akkor annak meg nem szabadna a 24-es kasztniszámnak lennie...., amit az ewrc ír most. Esetleg még arra gondolok, hogy a TRT-600 egy kért rendszám, ugyebár ez volt a N-es lancereken is, nem tudom mik ennek a rendszámnak a használati feltételei, de lehet, hogy Frici is két kocsit használt volna csak mindig rárakták a TRT-s rendszámot???

Ami érdekes még az a 2009 Mikulás előtti teszt, itt van a KET murva szettel, és a részleteknél, ha jól látom ezzel a tagai féle beltérrel. És van a képek között egy bódé is, minek vinne bárki is egy tesztre bódét, hacsak nem itt adtak tomiék túl a még megmaradt másik kasztnin....
https://www.duen.hu/fotoalbum/skoda_wrc ... ozat=23383

A Michna féle autó, amit nemrég olvastam, hogy állítólag a Starubinger Józsi (őt gondoltam) és Fülöp Rajmund tulajdona volt, de olvastam már olyat is hogy Herczig és Fülöp vette közösen. Bár viszonylag tényleg többször ment vele Fülöp, gondolhattam volna hogy van valami kapcsolata az autóhoz. Arra nem emlékeztem hogy Pénzes ezzel ment 2004 Mikulás Rally-n. Michna is csak amiatt ülhetett bele, mert Kiss Feriék (lehet anyagiak miatt) ehelyett a Korda féle Hyundai-t választották 2005-re. Ennek a kocsinak a száma a 23-as, 2009-ig a magyar rendszámmal futott Angliába, majd svédországba került, ahol más rendszámmal de folyamatosan használják, igaz tavaly már csak 1 futamon ment.

A bútor kocsija egy érdekesebb történent, nem tudjuk az alvázszámát csak annyit, hogy robi szavaival élve "Titi Aur kocsija volt". Na mármost ő 2004-ben két különböző rendszámos Octavia wrc-vel ment, de az ewrc-n 27-esnek írják mindkettőnél az alvázszámot és ott lesz szerintem valami kavarás. Mert ha Robi ezt vette meg és 27-es alvázszámmal ment, akkor valami nagy csodát kellet látniuk a hazai felügyelőknek ugyanis Turi kocsijának is 27-es alvázszámot hoznak itt 2005-ben az első három futamra :D Mondjuk érdekes, hogy 2006-ban meg már Franciaországban ment a kocsi, esetleg Robit(Vagy Tagai Tomit :D) lehetne megkérdezni, hogy nem-e tudja kinek lett eladva a kocsi. Csehbe vagy Franciaországba?
https://www.ewrc-results.com/carinfo/2- ... 2005#start



Gratulálok ti aztán belemerültetek az autó rendszámokba! :)
Én is figyelemmel szoktam kisérni az autók sorsát de a Skoda Octavia WRC-k kifogtak rajtam soknak tisztázatlan a száma és rendszáma... de így hogy ezt kiveséztétek ennyire tök jó köszönet érte!!! :respect:
Várom a továbbiakban ha van info! Köszi!

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 szer. máj. 20 16:03

Pedig ez még egyszerűbbnek tűnik, mint a Ferjcánz R5turbó kasztnik története :D
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 szer. máj. 20 16:18

Megtaláltam az elmentett üzenetet:
"Volt egy tartalék kasztni és az lett "helyrehozva",így lett ugyan az.Közben megépült a másik karosszéria is,ami egy elkezdett wrc kasztni volt,de elég hiányosan került hozzánk.Még a cső egy része is hiányzott belőle.
Francia emberke vitte el a Bútorét,hogy azóta mi lehet vele azt nemtudom."


Hali!
Esetleg a TRT-nél dolgoztál hogy ennyire tudol a dolgokról?
Találtam én is egy képet 2005 elejéről, amikor ott van a műhelybe Tagai és Butor Octaviája, + egy tartalék bodé, ami kopeczkyé, abba született ujjá a kassai bukás után a kocsi ha jól sejtem.(Ha jól értem erre írtad hogy helyre lett hozva???, vagy a 24es kasztnira amit kassán összetörtek?)
Na és ott a 2005 év eleji fotoknál láttam egy fém színű bódét, amibe nem volt cső se. Nekem is pont ez volt a kérdésem az ewrc.cz-s a csávókához, hogy nem lehet hogy a KET az abból készült, nem a 24es alvázszámuból amit kassán lezúztak.

üdv.
atiwrc

"Hello!
Kopeczky féle bódé lett összerakva a kassai esés után,de mivel ennek nem volt meg a papirja így lett a régi 24-es számú belőle,vagyis a TRT600.Kassai bódé az kuka lett.
Volt az elkezdett fémszinű bódé az lett a KET625.
Eredetileg a TRT600 a murva,a KET625 meg az aszfalt autó.
Igen dolgoztam a TRT-ben."


Hali!
Köszönöm a válaszodat, érdekes a történet így, mert mint említettem az ewrc-sek pont a fémszínű KET-esre írták hogy 24es az alvázszáma.

Lenne még két kérdésem ennek tükrében.

1.Tagaiék mikor a KET-essel mentek papíron akkor is 24es alvázszámú kocsival mentek?

2.Az alvázszám csak a papírokra vonatkozik? nincs beleütve a bódéba?
Mert akkor végül is hihető a hogy a KET-et a 24-esnek hozzák az ewrc-sek, mert gondolom Tagaiék eladták mindkét bódét 1 rendszámot (a Ket-et) "adva" hozzá. A TRT-600 rendszámtáblát meg nem adták el ha jól sejtem.

Emlékeim szerint úgy rémlett volt egyszer egy hétvége hogy TRT600al ment itthon valaki, aznap vagy előtte nap meg csehbe/szlovákba valaki a KET-essel. Ebből gondoltam hogy esetleg tényleg volt két kocsijuk(két motor két váltó,stb), két egyazon futamon bevethető Octavia wrc.

Az egyik chat-en csak ennyit találtam egyébként,amibe ha jobban belegondolok akkor tényleg azt sugallja ahogy válaszoltak(+ az hogy utolsó két ez-irányú kérdésemre nem válaszoltak) hogy nincs két teljes Octaviájuk. Ebből a chatből ragadtam ki ezen részleteket.
""""
[atiwrc-2006.12.07 18:12:45]: Sziasztok, mindkét octavia eladó? Frici gondolom a trt 600al fog menni
[TagaiT-2006.12.07 18:14:41]: igen, a murvás autóval megy Frici, amúgy mindkettő eladó
[atiwrc-2006.12.07 18:15:35]: Az új kocsit( az aszfaltosat) ti építettétek vagy külföldről vettétek, esetleg az előéletéről tudtok mondani valamit?
[atiwrc-2006.12.07 18:38:46]: A műhelyeteken mik vannak Astra, 2wrc meg a subi wrx?
[atiwrc-2006.12.07 18:51:37]: Milyen kocsik állnak a TRT műhelyben?
[Sára-2006.12.07 18:52:01]: töröttek :D
[atiwrc-2006.12.07 18:52:21]: :D
[TagaiT-2006.12.07 18:53:58]: Nincs is most törött autó - sok a lakatosunk!
""""

Keresgéltem ezután az emlékképem után de nem találtam ilyet. Olyat találtam ahol 2009be tesztelték a KET-es kocsit itthon majd rá párnapra ment Prágába a kocsi szombaton, vasárnap meg nálunk mikun. Mindkét esetben KET-es rendszámmal.
Ráadásul ezen a teszten volt egy plusz bodé is, ami a képek tanúsága szerint átkerült egy magyar rendszámos trailerről egy külföldi rendszámosra.
Azt gondolom hogy itt adhatták el tagaiék végleg a kocsit.
http://www.duen.hu/fotoalbum/skoda_wrc_ ... ozat=23384

üdv.atiwrc


"
Szia!
Mivel Én...(évszámhelye) végén eljöttem tőlük,így nem mindent tudok biztosra mondani,hogy mi történt utána.Ami biztos,hogy a TRT600-nak volt rendesen papirja,ez a 24-es számú autó.A KET-nem létezett mint WRC hivatalosan.Ennek volt egy alvázszáma és annyi.A Skoda motorsport úgy épitette az autókat,hogy egy teljesen üres utcai octavia-t elkezdték szélesíteni,erősiteni,csövezni.Vagyis a KET sosem készült el hivatalosan.
Mint mindenütt vannak olyanok akik sokmindent megtesznek kis pénzért.Boleslavban voltunk kint a papirokért.Ami igazi pecsét,hivatalos dokumentációk meg minden ami kell,egy WRC-hez.Kint megcsinálták a papirokat,mintha létezne ez az autó.Így hivatalos lett itthon a kocsi.De azt mondta az ember VB-re ne menjünk vele.
2006-ban nem volt két komplett autó.Műszerfalon a kijelzőt,motort,computert mindig át kellett pakolni.Kábelköteget mi csináltunk hozzá a műhelyben az eredeti alapján.Nem volt aluminium a teteje,géptető és a csomagtér sem.Ez mind utcai volt,bontóból.
Bútoréhoz rengeteg használhatatlan pótalkatrész volt.pl: műszerfalak. sosem cseréled ki,így az is lett az új autóba.Aktív hajtás is csak egy volt.difik váltók voltak de azokat is mindig ki be szereltük,mert vittük tartalékba versenyre.Tudomásom szerint motor és hajtás nélkül vitték el az egyiket.Hogy a végén mit mókoltak még velük azt szerintem már a Tagai Tomi sem tudja.
Ha van még kérdésed tedd fel nyugodtan.

"
Kép

Avatar
Bunyo
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2008 szer. ápr. 02 14:04
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Bunyo » 2020 csüt. máj. 21 09:47

Régebben nekem meggyőződésem volt, hogy WRC autó csak úgy "létezhet", hogy ahány darabot az adott évjáratból legyártottak, az adott kasztni számmal, stb., annyi van belőle.
Ez azért a legtöbb gyártó esetében szerintem így is maradt (leszámítva talán a különböző evo upgradeket), de aztán kiderült, hogy kicsit össze-visszább módon működnek ezek a dolgok.
Subaruból is több épült a Prodrive-on kívül (pl az MSP-nél, pl. tartalék kasztnikból), a Skodákat a csehek sztem teljesen követhetetlenül építgették át, a Ford Escortokról nem is beszélve (Szeló :) )
Ott van pl Herczig 2007 Eger Rallys Subaruja, ami elvileg egy 99-es autó volt, 00-ás lökössel meg géptetővel, a hangja meg egy A-s autóra hasonlított. (eWRC alapján ez is egy MSP-nél épült autó).
Persze adódna a kérdés, hogy ezek mennyire voltak homológ konstrukciók ebben a formában. De mondhatnám a többi utólag hozzátett dolgot is, pl. kormányváltós Corollák, Accentek, de elvileg anno a Bozian is fejlesztett még apróságokat a 307esen, vagy az MML a Lanceren. Szóval tényleg fogalmam sincs, hogy ezeke mi alapján, hogyan mennek.

Skodákra visszatérve, bár perdöntő képet nem találtam, de Pénzes sem a Herczig féle Skodával ment a Mikuláson, hanem egy cseh rendszámossal (gondolom Profiko), ahogy a Titi Aur féle kocsi került a Bútorhoz 2005-ben, nem pedig a Turihoz (mint az eWRC alapján), viszont úgy emlékszem, azt mondták év elején, hogy építettek neki egy új autót, tehát az is valami cseh varázslat volt. (nem is tudom, pl. láttam e cseh csapatnál Evo3-as Octaviát rendes Evo 3 beltérrel).
Egyik kedvenc videóm, 2003-as prágai rallyspring rajtok: https://youtu.be/LJiDl7-Kmpc , elvileg 3 Evo3-as Octavia, még csak nem is hasonlít a hangjuk egymásra.

Vagy itt van a RexTeam oldala, ott írják is, hogy "and in 2004 we built Škoda Octavia WRC, which is constructed from original Škoda components but was manufactured in our workshops. In 2009, we built a second Octavia WRC. We have had these cars in our team to this day. In 2015, we built a custom Octavia WRC for Belgium’s BMA team."

Szóval, ember legyen a talpán, aki rendszámok alapján próbálta nyomon követni ezeket az autókat. Nem is nagyon sikerül senkinek :)

Avatar
Szmájli
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3762
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 19 16:16
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: Szmájli » 2020 csüt. máj. 21 11:05

Le a kalappal! :rally2:
Vaszily László

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 pén. máj. 22 06:51

Úgy gondolom, hogy ahogy a Gr.A és Gr.N-es kocsiknak, úgy a WRC-nek is van egy homológ lapja. Az alapján te otthon is megépítheted elméletben. Ha nincs a wrc szabályrendszerben, tiltva a kormány váltó már pedig nincs mert később belekerült, akkor miért ne rakhatták volna bele a Corollába is. Szerintem nincs kikötve, hogy egy autóhoz csak a gyár homologizáltathat alkatrészeket, gondolj csak a Lancia Deltas időkre, mikor annyi féle alkatrész volt hozzá különböző csapatoktól, hogy el sem tudjuk képzelni.

Viszont van még egy dolog amiről néha-néha hallottunk már. Ez a nemzeti homologizáció, lehetséges, hogy emiatt tudott a szeló féle összevér félig A-s Escort WRC is futni, vagy az a kormányváltóz 3 aktiv difis corolla, de lehet a Tagai féle kocsi "amivel ne menjenek vb-re" is így tudott legális lenni. Vagy pl most jut eszembe a Vizinék Polo S2000-rese, azzal is volt valami gond nemzetközi versenyeken. Egyszer valamikor próbáltam utána olvasni, de már most nem tudom pontosan, hogy a nemzetközi homologizáció azért nem kaptak ezek a kocsik, mert nem akartak több pénzt kicsengetni érte a fejlesztők, vagy esetleg ezeknek nem kellett 100%-ig megfelelni a szabályrendszernek,vagy esetleg abba már volt beleszólási joga az adott autómárkának is?
Kép

Avatar
mc78chris
RBR Fan
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2007 hétf. nov. 26 17:33
Tartózkodási hely: Budapest,Beret

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: mc78chris » 2020 szer. jún. 03 09:16

Akkor elvileg:
1. Vincze - Fabia Evo
2. Hadik - Fiesta MK2
3. Turán - Polo
4. Csucsu -C3
5. Velencei-Fabia Evo
6.Bodolai-Fiesta MK2
7.Balogh-Fiesta MK2
8.Osváth-Fabia Evo
9.Tóth-Fabia Evo
10.Ollé-Fabia
11.Lencse-Fiesta
12.Vizelli-Fabia
13.Dudás-Fabia
14.Csomós-Fabia
15.Trencsényi-Fabia
16.Klausz-Fiesta
17.Németh-Fabia
18.Marozsi-Hyundai
19.Kovács-Fiesta
20.Lovász-Hyundai ?
kihagytam valakit? Akkor még van Botkának egy szabad Fabia és egy i20,Turánnak egy Fiesta,Hadiknak egy Fiesta,Topp Carsnak 2 Fabia és egy Evo,Osváthnak egy Fabia,vagy eladta valakinek? Takács C3R5

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 csüt. jún. 04 13:57

Ez a Botka 2019-es fejlesztésű i20-asa érdekes, azt minek vette?
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7874
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2020 csüt. jún. 04 14:05

mc78chris írta:
2020 szer. jún. 03 09:16
Akkor elvileg:
1. Vincze - Fabia Evo
2. Hadik - Fiesta MK2
3. Turán - Polo
4. Csucsu -C3
5. Velencei-Fabia Evo
6.Bodolai-Fiesta MK2
7.Balogh-Fiesta MK2
8.Osváth-Fabia Evo
9.Tóth-Fabia Evo
10.Ollé-Fabia
11.Lencse-Fiesta
12.Vizelli-Fabia
13.Dudás-Fabia
14.Csomós-Fabia
15.Trencsényi-Fabia
16.Klausz-Fiesta
17.Németh-Fabia
18.Marozsi-Hyundai
19.Kovács-Fiesta
20.Lovász-Hyundai ?
kihagytam valakit? Akkor még van Botkának egy szabad Fabia és egy i20,Turánnak egy Fiesta,Hadiknak egy Fiesta,Topp Carsnak 2 Fabia és egy Evo,Osváthnak egy Fabia,vagy eladta valakinek? Takács C3R5
Hadiknak megmaradt valamelyik régi fiesta a kettőből?

A Topp-cars-os Evóval nem a Velencei megy?

Annyit tennék hozzá még, nem tudom irtuk e itt régebbenTuránnak a Fiesta az a Kiss Laci féle autó azt vette meg, gondolom Kiss-ék már nem nagyon fognak menni idén 1-1 futamon sem.

Bútor Robiék is átépítették aszfaltra a skodát murváról, remélem 1-1 futamon fel fog tünni.

Illetve ott vannak még a mitropás legények(Klauszon kívül), hátha indul 1-2 közülük, Várkonyi, Fefe, Fogassy.

Kicsit örülnék annak is ha Hideg, vagy Szilágyi visszatérne hazai pályákra, de erre valószínüleg kevés az esély.
Kép

Avatar
mc78chris
RBR Fan
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2007 hétf. nov. 26 17:33
Tartózkodási hely: Budapest,Beret

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: mc78chris » 2020 csüt. jún. 04 17:09

Igen a turán-féle a Kissé volt,Velenczei megy a Toppos Evoval,de azóta vettek még egyet. Hadiknak még elvileg meg van amivel ő ment tavaly,a Bodolaiét eladták.
atiwrc írta:
2020 csüt. jún. 04 14:05
mc78chris írta:
2020 szer. jún. 03 09:16
Akkor elvileg:
1. Vincze - Fabia Evo
2. Hadik - Fiesta MK2
3. Turán - Polo
4. Csucsu -C3
5. Velencei-Fabia Evo
6.Bodolai-Fiesta MK2
7.Balogh-Fiesta MK2
8.Osváth-Fabia Evo
9.Tóth-Fabia Evo
10.Ollé-Fabia
11.Lencse-Fiesta
12.Vizelli-Fabia
13.Dudás-Fabia
14.Csomós-Fabia
15.Trencsényi-Fabia
16.Klausz-Fiesta
17.Németh-Fabia
18.Marozsi-Hyundai
19.Kovács-Fiesta
20.Lovász-Hyundai ?
kihagytam valakit? Akkor még van Botkának egy szabad Fabia és egy i20,Turánnak egy Fiesta,Hadiknak egy Fiesta,Topp Carsnak 2 Fabia és egy Evo,Osváthnak egy Fabia,vagy eladta valakinek? Takács C3R5
Hadiknak megmaradt valamelyik régi fiesta a kettőből?

A Topp-cars-os Evóval nem a Velencei megy?

Annyit tennék hozzá még, nem tudom irtuk e itt régebbenTuránnak a Fiesta az a Kiss Laci féle autó azt vette meg, gondolom Kiss-ék már nem nagyon fognak menni idén 1-1 futamon sem.

Bútor Robiék is átépítették aszfaltra a skodát murváról, remélem 1-1 futamon fel fog tünni.

Illetve ott vannak még a mitropás legények(Klauszon kívül), hátha indul 1-2 közülük, Várkonyi, Fefe, Fogassy.

Kicsit örülnék annak is ha Hideg, vagy Szilágyi visszatérne hazai pályákra, de erre valószínüleg kevés az esély.

Avatar
mc78chris
RBR Fan
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2007 hétf. nov. 26 17:33
Tartózkodási hely: Budapest,Beret

Re: MNASZ Rally I.o.(Hír, vélemény, élmény, találkozó) folytatás

Hozzászólás Szerző: mc78chris » 2020 csüt. jún. 04 17:12

Elvileg 35db R5 van magyar kézben,igaz nincs frissítve,mert Puskádiék Evo-a,már az Osváthé,és azt sem tudom a Dudás-féle az ki nevén fut,kitől vette,de itt mazsolázhattok,akit érdekel!
https://www.ewrc-results.com/owners/?n=27

Válasz küldése